Як отримати компенсацію за неякісні послуги, замовлені онлайн

Друк

У Головному територіальному управлінні юстиції Львівської області пояснили, як отримати компенсацію за неякісно надані послуги, які споживач замовляв.

«Перед замовленням послуг онлайн обов’язково прочитайте правила (на сайті, чи в умовах користування додатком), які стосуються компенсації у разі порушення правил надання або неякісного надання послуг. Якщо послуга, яку вам надали, не відповідала її попереднім характеристикам, описаним на сайті чи консультантом – відбулось порушення ваших прав споживача», – розповів начальник Головного територіального управління юстиції у Львівській області Микола Станіщук.

Якщо послугу надано неякісно, споживач має право на власний вибір вимагати: безоплатного усунення недоліків у наданій послузі у розумний строк; відповідного зменшення ціни наданої послуги; безоплатного повторного надання послуги; відшкодування завданих збитків з усуненням недоліків наданої послуги.

«Якщо надавач послуг не задовольняє вашу вимогу – звертайтесь зі скаргою в Держпродспоживслужбу або до суду за місцем проживання. Судовий збір за позовами про захист прав споживачів не стягується», – зазначили в управлінні юстиції.

 

Давниця Відпочинок Рибалка